21.3.07

shopaholic part II

betapa sukanya aku dgn shopping, aku kena sambung lagi cerita ni... i think i have a serious shopping problem. aku pasti ramai pompuan yg mengalami nasib yg sama dgn aku... most of the things that i bought will usually end up in a trash bin or in a storeroom!

aku pernah beli bunga tiruan dari kedai yg agak mahal sampai cecah RM130! sekarang, bunga tu dah tercabut dari pasunya yg berharga RM20++ dan terpinggir dlm bilik stor kat umah aku. Mak aku ckp bunga tu tak cantik!

dah lebih 10 helai baju aku beli untuk suami aku, at last sama ada baju tu tak muat or suami aku tak suka kalernya.. end up, bagi je baju tu kat adik2 dia yg lain or mmg baju tu akan terperuk jadi pekasam dlm almari jer...

beli kasut cantik2, branded some more... semua aku letak dlm plastik masa aku pindah umah setahun lalu... kasut tu still kat dalam plastik sampai sekarang. (pastu aku beli lagi kasut lain!)

kitchen utensils semua lengkap kat dapur aku... tapi berhabuk sejak beli coz tak guna langsung

before nak kawin more than a year ago, aku beli byk alat make-up, yg tak pernah tau camne nak pakai pun aku beli.. semua 'geng' make-up tu ada kat dlm laci. kali terakhir aku sentuh they all is errmmm... aku pun tak ingat...

aku rasa gila shopping ni dah macam penyakit jugak.. mmg boleh release tension tapi bila duit keluar mcm air paip, kena heart attack jugak le...

No comments: