15.3.07

...kenapa mesti curang?...

aku tak paham pesal org nak berlaku curang especially married people.. not that aku ni baik sgtla, today kat ofis bila nampak mamat yg aku pernah minat satu ketika dulu rasa excited jugak.. hehe macam dulu-dulu. tapi aku takdelah sampai nak berlaku curang dgn laki aku, just for fun jer. anak aku pun dah nak tumbuh gigi.

ada kat ofis aku ni, suami org yg suka ngorat pompuan and then ngaku yg pompuan yg terhegeh-hegeh suka kat dia... nyampah tull.. muka tak hensem pun, perasan jer.. ada sorang lagi anak dara yg terang-terang ngaku dia suka suami org. haa.. ape citer? colleague aku kat sebelah yg baru kawin dah cuak dah bila pompuan tu duduk dekat dia..

inilah manusia, yg terlarang tu la yg diorang suka.. at least kat ofis aku ni takdelah teruk sgt, maybe kat ofis lain having an affair is normal and lebih 'advance' lagi.. aku doakan rumahtangga aku bahagia selamanya tanpa orang ke-3... btw, laki aku dgn aku satu ofis, so... kalau nak berlaku curang tu memang cari nahas la... hahahaha

No comments: