12.5.08

TAG

Whoaa.. dah lama tak update blog, bukak2 ada org Tag kita plak..
Tima kasih la mama Anis bagi kita homework, dah lama tak buat h/work2 ni..
zaman sekolah dulu adala.. :-)

The rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

*About MySelf*
1. Masa zaman anak dara dulu, masa tgh single lagi, time tension je mesti aku kaler rambut at least 6 bln sekali.. sbb nak release tension.. (gilo apo aku ni.. weird kan?)

2. All my life, i only have 2 boyfriends! sikit giler org minat kat aku, mmg rasa cam tak laku... yg second tu of course ended up di jinjang pelamin hehehe..

3. Cukup suka dgn interior design and rumah yg cantik2 especially kitchen cabinet yg cun-cun tapi aku jenis malas masak. Kalau nak dapur cantik pun sbb nak jadikan hiasan jer.. (giloss lagi..)

4. Aku jenis panas baran - cepat marah dan jenis cepat merajuk (mmg tak senonoh)

5. satu lagi perangai tak elok - terlalu kuat berfikir pastu cepat tension, benda kecik2 pun leh jadi migraine

6. i got post natal depression lepas bersalin tapi very light jer.. tak sampai tahap meroyan (maybe becoz i have perangai no. 4 & 5 kat atas)

7. aarrr susahnyer nak abihkan yg last ni... haaa ada satu perkara pelik ttg diriku.. jenis yg ikut protokol (itu yg kawan2 kat U dulu panggil, tak sure betul ke tak ayat tu) sbg contoh, kalau mkn jagung aku akan pastikan aku makan ikut row sampai abis so kalau kwn aku mkn jagung aku kat bahagian tgh mesti aku cam buat muka kecewa..

hahaha.. itula 7 perkara ttg diriku yg semuanya weird!! first time i revealed all these.

eermmhh... now, saper aku nak tag 7 org ni?? (can i break the rules Mama ANis? i tag 4 jer.. hehehehehhehehe)

Faizah
mama fawwaz
Ummi
hana

No comments: